Var för övrigt i kepsåldern då och de flesta lite exklusivare hockeykepsar var av just klädmärket Starter. Så då när det begav sig så tyckte man att det var helfränt med det där klubbmärket.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Var för övrigt i kepsåldern då och de flesta lite exklusivare hockeykepsar var av just klädmärket Starter. Så då när det begav sig så tyckte man att det var helfränt med det där klubbmärket.