1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1266390

Sv: Apropå nånting...
Andersson:
1 Färjestad
2 HV71
3 Timrå
4 Djurgården
5 Skellefteå
6 Frölunda
7 Linköping
8 Brynäs

-----------------------
9 AIK
10 Modo

-----------------------
11 Södertälje
12 Luleå

Så tror jag det kommer se ut!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
diffe:
Så, nu ser det snyggare ut...

1 HV71
2 Färjestad
3 Djurgården
4 Timrå
5 Linköping
6 Frölunda
7 Skellefteå
8 Luleå

-----------------------
9 MoDo
10 Brynäs

-----------------------
11 AIK
12 Södertälje

Sv: Apropå nånting...
diffe: diffe .. vi är överens om något tillslut . byt plats på aik och luleå bara . så är du iland . möjligtvis skellefteå och lhc också

Sv: Apropå nånting...
Ingen har tydligen sett detta förutom Jimmy som bloggar om det idag i ST.

Jag är faktiskt väldigt positiv till den här killen. Sämre är JS är han ju inte o dessutom finns det talang i honom.

Målvakten Emil Lindbom kan väl oxå kanske vara nåt eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...