1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1266882

Sv: Patroncupen
Nu blev jag lite fundersam här. En kompis till mig visade mig nyss det här(Se länk).

"GF-Cupen
Plats: Westhagen
Datum: Lördag, 10/7
Avgift: 100kr/pers
Pris: Prispengar

Kamraterna bjuder in ER till den första upplagan av GF-Cupen!
Minst 5 pers per lag krävs då vi spelar 5-mannafotboll, vi ser gärna att ni mixar tjejer och killar men detta är absolut inget måste."

Har Patronerna inte bokat Westhagen för Patroncupen?

Svarskommentarer

Sv: Patroncupen

10.30 Timrå vs. Norrpics
11.00 Norrpics vs. Sundsvall Fans
11.30 Sundsvall Fans vs. Timrå

Bra lottning, vi får pusta ut mellan matcherna.

Hoppas att vi får komma in på Norrporten Arena.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer