Om man tröttnat på hockeyn och spelare och arenor och ramsor och säsongen har inte börjat så man kan inte klaga på nya tränarna än, då kan det behövas något annat på is. Varsågod. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att sälen är ganska busig imorgon men alla blir snälla med varandra till slut.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om man tröttnat på hockeyn och spelare och arenor och ramsor och säsongen har inte börjat så man kan inte klaga på nya tränarna än, då kan det behövas något annat på is. Varsågod. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att sälen är ganska busig imorgon men alla blir snälla med varandra till slut.