"Angående Pyöräläs klass är vi också överens men jag tycker att det skulle kännas fel att hylla honom. Han var bara här två säsonger och förde aldrig Timrå till någon stor framgång."
Vad skönt, nu behöver vi aldrig fundera på/ha diskussionen om att hylla motståndare igen. ;o)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
"Angående Pyöräläs klass är vi också överens men jag tycker att det skulle kännas fel att hylla honom. Han var bara här två säsonger och förde aldrig Timrå till någon stor framgång."
Vad skönt, nu behöver vi aldrig fundera på/ha diskussionen om att hylla motståndare igen. ;o)