Inlägg: 1268926
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu talar vi kontraster...
Vid 18-tiden i går kväll låg en annan på en solig strand samt simmade omkring i Bottenhavet. Det var en fantastisk sommarkväll. Kanske en av de allra sista för året om man ska lita till meteorologin. Något som bara måste tas tillvara, så känner i alla fall jag.
Sedan läste man att 2 167 själar, vid samma tid, bänkade sig i en frysbox för att bevittna ett spektakel där ett gäng hockeygrabbar plojade runt med gummitrissor. Utan motståndare. Man kunde även läsa diskussioner som den kring eventuella blå inslag på damaskerna i utrustningen eller den kring vem som ska ha nummer 14 eller 63.
No offense, men här handlar det verkligen om skilda världar... : )
Bara ett kort råd från mig innan sommaren är över på riktigt:
Ut i friska luften med er!
Vid 18-tiden i går kväll låg en annan på en solig strand samt simmade omkring i Bottenhavet. Det var en fantastisk sommarkväll. Kanske en av de allra sista för året om man ska lita till meteorologin. Något som bara måste tas tillvara, så känner i alla fall jag.
Sedan läste man att 2 167 själar, vid samma tid, bänkade sig i en frysbox för att bevittna ett spektakel där ett gäng hockeygrabbar plojade runt med gummitrissor. Utan motståndare. Man kunde även läsa diskussioner som den kring eventuella blå inslag på damaskerna i utrustningen eller den kring vem som ska ha nummer 14 eller 63.
No offense, men här handlar det verkligen om skilda världar... : )
Bara ett kort råd från mig innan sommaren är över på riktigt:
Ut i friska luften med er!
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Den där tandlöse tikaren i mitten av reportaget var skrämmande lik Peter Griffin.
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Tröjorna var riktigt snygga. Det vita stället i särklass! Någon som har koll vilket som blir hemmaställ? Nog ingen risk vi får höra det här i år.. =)
"...men återigen jackorna, vi måste få nya jackor, vi blir trackade hela tiden..."
"...men återigen jackorna, vi måste få nya jackor, vi blir trackade hela tiden..."
Vilka tröjor, imponerad!
Redigerad kommentar