Huge: jag är avundsjuk...
Inlägg: 1269416
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Vänta till vi mötts i SCA-cupen.
Då är du inte lika avundsjuk längre över att försäsongen startat... ;-)
Då är du inte lika avundsjuk längre över att försäsongen startat... ;-)