Blizzard: Synd det... hade varit kul att kolla på ikväll :)
Inlägg: 1269506
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Indeed, blev riktigt taggad på den matchen, kommer ihåg den som igår :)