Nä nu är jag less. Nu får det räcka. Nu är jag otålig.
-GE OSS SONNENBERG.
Skicklig ,Poäng, Attityd, HJÄRTA.
Inget mera avvaktande! Någon som Sonnenberg som är en av få som visar hjärta som han gör ska inte daltas med och ha som någon slags back-up.
Vem har någonsin sagt: "Timrå annars får det vara"? Speciellt då han har stort intresse från större lag och ligor, och han klickar ju perfekt med Corso, dom ligger ju tätt intill varandra på 10e platsen i poängligan senaste säsongen om jag inte vet fel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
-GE OSS SONNENBERG.
Skicklig ,Poäng, Attityd, HJÄRTA.
Inget mera avvaktande! Någon som Sonnenberg som är en av få som visar hjärta som han gör ska inte daltas med och ha som någon slags back-up.
Vem har någonsin sagt: "Timrå annars får det vara"? Speciellt då han har stort intresse från större lag och ligor, och han klickar ju perfekt med Corso, dom ligger ju tätt intill varandra på 10e platsen i poängligan senaste säsongen om jag inte vet fel.