Hahl Bundy: Försökte faktiskt vara rolig där. Men var kanske ett litet dåligt försök. (Syftade på att den hemsidan kunde vara skadlig för datorer och folk) :)
Men kan faktiskt inte komma in på den heller så kanske är något som är galet där istället.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men kan faktiskt inte komma in på den heller så kanske är något som är galet där istället.