1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1270064

Sv: Apropå nånting...
Jag längtar Otroligt mycket till ES premiären.

Ser på gamla Timrå Matcher på C+ som går i repris lite då o då o gråter som ett barn i soffan över alla härliga mål o jublen i Eon blir som ett euforiskt varmt ösregn i hjärtat, medan väderbitna män slänger sig om varandras halsar o skriker med den klara, tidlösa blicken rakt in i hjärtat på en.

Hockeyn börjar så smått att dra igång nu på försäsongen o Timrå spelar sin 1:a match på lördag o det känns fantastiskt.

En hel sommar utan hockey det har fått hela min kropp att darra av abstinens.
I morse vaknade jag med ena benet hängandes ut över sängkanten.
Jag hade sparkat upprepade gånger mot sänggaveln o även dunkat iväg väckarklockan med en handledare i väggen medan jag drömt att jag gjort min debut i Timrå.

Jag är X antal år.
Det är uppenbart något fel på mig, inne i skallen.
Avhållsamheten från Timrå hockey gör underliga saker med mig.

Hjärtat däremot är intakt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kommer det komma någon till värvning eller är truppen spikad nu?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer