Hahl Bundy: Tycker att Wikegård har tappat rejält sedan han gav upp pennan och började videoblogga med hjälp av en mobiltelefon. Det känns oseriöst och slarvigt. Det känns som om varken han eller Nyheter24 tar det på speciellt stort allvar. Vilket gör att inte heller jag tar det på vidare stort allvar.
Nej, han var bra när han hade www.wikegard.se och bloggade i text.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nej, han var bra när han hade www.wikegard.se och bloggade i text.