Men om vi är så jäkla mycket kunnigare nu för tiden vet jag inte. Visst, det finns en oändlig mängd information men då är det ännu viktigare (och svårare) att kunna tillgodogöra sig den på ett bra sätt. Det är mycket yta men sämre med djup. Det här gäller förstås det mesta i media och inte bara hockeyn.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hahl Bundy: Ren poesi, underbart.
Men om vi är så jäkla mycket kunnigare nu för tiden vet jag inte. Visst, det finns en oändlig mängd information men då är det ännu viktigare (och svårare) att kunna tillgodogöra sig den på ett bra sätt. Det är mycket yta men sämre med djup. Det här gäller förstås det mesta i media och inte bara hockeyn.
Redigerad kommentar