1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1270506

Sv: Apropå nånting...
Timrå rankad som det 43:e bästa laget i europa av någon sida som heter Hockeyarchives.com. släpper tydligen en inofficiell rankning på de 250 bästa lagen i europa varje år.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin: Det visade sig finnas lite fel i den:

1) Timrå
2) MVD
3) Kazan
4) Sankt Petersburg
5) Magnitogorsk
6) Bern
7) HV71
8) Jaroslavl
9) Geneve
10) Djurgården
11) Pardubice
12) JYP
13) Nizjnekamsk
14) Linköping
15) Zug
16) KalPa
17) Plzen
18) Dynamo Moskva
19) Spartak Moskva
20) Atlant
--
23) Skellefteå
35) Färjestad
38) Brynäs
41) Frölunda
43) Salavat Julajev
54) Luleå
67) Södertälje
86) Rögle
98) AÌK
99) Leksand
102) Växjö
104) Almtuna
106) Malmö
111) Mora
114) Bofors
123) Västerås
127) Borås
137) Örebro
143) Troja
149) Björklöven
173) Sundsvall
197) Oskarshamn
198) Tingsryd
238) Enköping
242) Olofström
244) Asplöven
246) Huddinge
250) Modoröv

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...