spud: i detta fallet är jag nog på din sida tror jag. Förstår inte detta jävla intresse för Foppa. Alltså han är en stor spelare och allt det där och ni MoDo-iter får vara hur intresserade som helst av karln men jag förstår inte varför det skrivs så pass mycket om honom här som det gör.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
spud: i detta fallet är jag nog på din sida tror jag. Förstår inte detta jävla intresse för Foppa. Alltså han är en stor spelare och allt det där och ni MoDo-iter får vara hur intresserade som helst av karln men jag förstår inte varför det skrivs så pass mycket om honom här som det gör.
Edit: här inne dvs..
Redigerad kommentar