1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1271582

Sv: Apropå nånting...
Varför blir man inte förvånad? Over and over and over again.

Efter en fantastisk sommar så behövs det mindre än en vecka för att åter säga till ångesten o pillren:
Välkommen tillbaka, mina kära vänner!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:

"• Riskerar han att missa premiären?

– Nej, det tror jag inte ska vara några problem. Daniel hade de här problemen även under fjolåret och kunde då spela. Det ska gå att spela även den här säsongen också."

Känns som om det är det enda Tik bryr sig om - att han kan spela med smärta den här säsongen också. Om det innebär att det blir än värre nästa säsong lär dom ju knappast (tragiskt nog) bry sig om då han med största sannolikhet inte ingår i lagbygget då.


Hoppas bara att det inte påverkar honom allt för mycket i år. Och samtidigt att han inte får bestående men på grund av att han spelar med smärta i år också.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer