Abron: Det är inte fabler. Sluta sura och var med när det lyfter istället för. :)
Inlägg: 1272015
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
73Sjöbba:
Jag surar inte, men inser fakta, klubben har ingen ekonomi för en ny arena idag. Risken finns att det lyft du pratar om kan bli en krachlandning, vem vill det, i vart fall inte jag.
Jag surar inte, men inser fakta, klubben har ingen ekonomi för en ny arena idag. Risken finns att det lyft du pratar om kan bli en krachlandning, vem vill det, i vart fall inte jag.
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
73Sjöbba: Jag lyfter gärna, men vem står för vinden?