1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1272076

Sv: Apropå nånting...
Det är förmodligen sunt att det inte är så mycket reportage kring Timrå och dess A-lags trupp utan att den får jobba på ifred och träna inför säsongstarten.

Men för oss supporters som inte bor i Timrå med omnejd blir det svårt att få inforamtion om vad som händer kring truppen och kvalitén etc nu i slutskedet.

När det går några dagar utan något matnyttigt kring Timrå börjar det krypa i kroppen.

Visst var det något typ av möte den 6 sep, hoppas att de tänker presentera en 13 forward då :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Så känns det här mer intressant än samma ältande om Arena frågan om o om o om igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...