Det är förmodligen sunt att det inte är så mycket reportage kring Timrå och dess A-lags trupp utan att den får jobba på ifred och träna inför säsongstarten.
Men för oss supporters som inte bor i Timrå med omnejd blir det svårt att få inforamtion om vad som händer kring truppen och kvalitén etc nu i slutskedet.
När det går några dagar utan något matnyttigt kring Timrå börjar det krypa i kroppen.
Visst var det något typ av möte den 6 sep, hoppas att de tänker presentera en 13 forward då :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men för oss supporters som inte bor i Timrå med omnejd blir det svårt att få inforamtion om vad som händer kring truppen och kvalitén etc nu i slutskedet.
När det går några dagar utan något matnyttigt kring Timrå börjar det krypa i kroppen.
Visst var det något typ av möte den 6 sep, hoppas att de tänker presentera en 13 forward då :)