Poffa: Hade alla era spelare plockat ut lön och inte bidragit ekonomiskt så skulle det vara spännande och veta vad slutresultatet hade varit.
Inlägg: 1272386
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
73Sjöbba: Hade alla våra spelare plockat ut lön hade vi, baserat på väntat och faktiskt resultat i år, förmodligen fortfarande varit på plussiffror sedan vi flyttade in i den nya arenan.
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
73Sjöbba: Vore det inte för Foppa så hade de fortfarande spelat i Kämpehallen.
Challe kan de ju sätta i Kämpehallen eftersom han kräver att personen bakom Fjällräven arena måste "bestämma sig" om han ska spela eller inte i den arena han själv ligger bakom.
Challe kan de ju sätta i Kämpehallen eftersom han kräver att personen bakom Fjällräven arena måste "bestämma sig" om han ska spela eller inte i den arena han själv ligger bakom.