Inlägg: 1272472
Svarskommentarer
Sv: Fanatislöst
Gustaf Carlson: Vilken tur då att det inte finns några sportklubbar alls i Sverige som använder.. förlåt KOPIERAR andra klubbars måljinglar, utvisningsjinglar och intromusik. För det finns ju inga idrottsklubbar som gör detta idag ;-) *LOL*.
Om du tycker att det är så jobbigt så kan du ju kräva att AIK Copyrightskyddar sin "heliga" matchmusik så att ingen annan idrottsklubb får använda den.
Men kom då ihåg att detta även skall gälla de egna fansen. Rätt skall vara rätt.
Eller så tar du helt enkelt ut kvastskaftet ur röven och slappnar av.. ;-)
Om du tycker att det är så jobbigt så kan du ju kräva att AIK Copyrightskyddar sin "heliga" matchmusik så att ingen annan idrottsklubb får använda den.
Men kom då ihåg att detta även skall gälla de egna fansen. Rätt skall vara rätt.
Eller så tar du helt enkelt ut kvastskaftet ur röven och slappnar av.. ;-)
Sv: Fanatislöst
Gustaf Carlson: "Det är pinsamma AIK, pinsamma AIK, pinsamma AIK!!"
Ni vet att ingen utanför Sthlm vill se er i ES va? Värre sopor får man leta efter, både på och utanför isen....I år sjunker standarden iom er. Ert sk lag håller inte på långa vägar för ES.
Ni vet att ingen utanför Sthlm vill se er i ES va? Värre sopor får man leta efter, både på och utanför isen....I år sjunker standarden iom er. Ert sk lag håller inte på långa vägar för ES.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Sv: Fanatislöst
Gustaf Carlson:
Meh, vi har ju hållt den varm i flera år nu. Vi trodde (och hoppades) att ni aldrig skulle komma tillbaka.
Meh, vi har ju hållt den varm i flera år nu. Vi trodde (och hoppades) att ni aldrig skulle komma tillbaka.
Sv: Fanatislöst
Gustaf Carlson: Och det kommer från AIK:are som snor hejvilt från andra klubbar. Här får du en länk. Ta till dig av den så kanske du lär dig stava till fantasi, för övrigt.
Jag undrar vad anledningen är att ni har kopierat vår (AIK) mållåt - Hermes House Band med I will survive. Är ni så fantasilösa att ni inte kan komma på någon eget utan att ni måste kopiera från andra???