1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 127254

Sv: Är TIK ett "sundsvallslag"?
Detta återkommande hårklyveri tar priset som jönsigaste diskussionsämnet sedan Birger Jarls tid. Snacka om bymentalitet.
Men det är klart att visst förekom det slagsmål även mellan inbördes födda Sundsvallsbor som råkade komma från fel gata också....bland unga tonåringar.. så det där med revir är återkommande åkommor med olika uttryck för företrädesvis unga, osäkra människor. Timrå IK har alltid haft ett rejält inpissat revir i Sundsvall -det är min bestämda uppfattning.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.