Paddan: Hur kan man se matchen ???
Inlägg: 1272966
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
TIK55:
PÅ denna länk ska någon AIK:are live rapportera
twitter.com/AIKIshockey
PÅ denna länk kan du följa utv. Mål, skott / period etc. Som det alltid varit
stats.swehockey.se/online/43/99099/99099005/99099005_frame_default.htm
Finns ingen TV - är en Träningsmatch i Njurunda.
Man vill väldigt gärna se matchen. Man har blivit bortskämd nu när alla seriematcher går att se :)
PÅ denna länk ska någon AIK:are live rapportera
twitter.com/AIKIshockey
PÅ denna länk kan du följa utv. Mål, skott / period etc. Som det alltid varit
stats.swehockey.se/online/43/99099/99099005/99099005_frame_default.htm
Finns ingen TV - är en Träningsmatch i Njurunda.
Man vill väldigt gärna se matchen. Man har blivit bortskämd nu när alla seriematcher går att se :)