Inlägg: 1273357
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nää nu börjar även en optimist som jag att misströsta. Ingen Larsson, Axelsson och nu även ingen Corso till premiären.
Inte roligt.
Inte roligt.
Nej, egentligen får man inte göra det inte. Man får ju inte lukta avlopp inte. Inte egentligen inte...