1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1273417

Sv: Silly Season 10/11
mattias - 74:

Nordström sitter inte i det bästa förhandlingsläget direkt,skadebenägen,karriären spikrakt nedåt...tror inte han är speciellt dyr.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Bissett19: Oj. Det där kom som en rejäl överraskning. Var det inte häromdagen det stod i vf.se tror jag om att han skulle träna med Munkfors.

Undrar om det blir kontrakt i Timrå eller ej. Säkert i så fall någon form av prestationskontrakt där man får betalt per antal matcher man spelar.

Sv: Silly Season 10/11
Bissett19:

Han är fortfarande en tillgång i vilket lag som helst när han är skadefri och spelsugen trots 36 år. Spikrakt neråt skulle jag inte säga, han var ju slutspelets kung i FBK när Leksand köpte honom så det finns fortfarande mycket hockey i honom. Tror han kommer klara sig bra ytterligare en säsong i ES om han får vara fri från allt för mycket skador.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer