Hans Andersson: Min stora förhoppning är att det går bra för tik och att dom förhoppningsvis får vara relativt skaderia i år .Sedan kan man hoppas att dom tar tillbaka intror med Nanne Grönvall ,den är så d-j grym att se grabbarna komma in på isen till detta intro då är det bara ohohohohohohohoho
Inlägg: 1273812
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hans Andersson: Visst är det trevligt med Nanne ibland men de har aldrig kommit in på isen till den.