dr-nix: Vi kan nog konstatera att den här försäsongssegern var viktig för Challehatarna. Det känns som Challe kommer bli en ganska het potatis under den här säsongens derbyn, vare sig han vill det inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
diffe: Bra inlägg!
dr-nix: Vi kan nog konstatera att den här försäsongssegern var viktig för Challehatarna. Det känns som Challe kommer bli en ganska het potatis under den här säsongens derbyn, vare sig han vill det inte.