"Jag var på en fantastisk match i går mellan Timrå och Modo och den hade alla de här härliga ingredienserna med känslor som hör till, och dessutom var det 4 400 åskådare, säger Mårts till Västerbottens Folkblad."
Nåja såå fantastisk var den inte. En vanlig försäsongsmatch med taskigt tempo skulle jag vilja säga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nåja såå fantastisk var den inte. En vanlig försäsongsmatch med taskigt tempo skulle jag vilja säga.