dr-nix: Ja...finns ju ett hyfsat kapital i honom om han får vara hel och kan gå för fullt.
Inlägg: 1275088
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Har skrivit om Timo för ett tag sedan när han blev dissad som mest av de flesta,.
Timos problem förra året var väl inte skadorna utan hans förtroende från årets MoDotränare.
Den roll han hade ifjol är orättvis mot vilken spelare som helst, Timo är spets, det förstod aldrig challe. Spetskompetens skall matchas offensivt och gärna någon gång i PP.
Timos problem förra året var väl inte skadorna utan hans förtroende från årets MoDotränare.
Den roll han hade ifjol är orättvis mot vilken spelare som helst, Timo är spets, det förstod aldrig challe. Spetskompetens skall matchas offensivt och gärna någon gång i PP.