1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1275111

Sv: Apropå nånting...
RTS: men han var även tvärseg på rören och rädd i närkamper, så han var inte rättbis mot sig själv förra säsongen. NU är det pärssinen som lirar!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Lirar man varannat Bp och en superdefensiv roll med "mediokra" kedjekamrater blir det svår även för Timo att skapa offensivt på egen hand.

Men visst var han segare än vanligt ifjol, förmodligen pga av en dålig försäsong förosakad av skador som dr nix nämnde.

Men jag hävdar bestämdt att Challe var den stora orsaken.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.