RTS: men han var även tvärseg på rören och rädd i närkamper, så han var inte rättbis mot sig själv förra säsongen. NU är det pärssinen som lirar!
Inlägg: 1275111
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Lirar man varannat Bp och en superdefensiv roll med "mediokra" kedjekamrater blir det svår även för Timo att skapa offensivt på egen hand.
Men visst var han segare än vanligt ifjol, förmodligen pga av en dålig försäsong förosakad av skador som dr nix nämnde.
Men jag hävdar bestämdt att Challe var den stora orsaken.
Men visst var han segare än vanligt ifjol, förmodligen pga av en dålig försäsong förosakad av skador som dr nix nämnde.
Men jag hävdar bestämdt att Challe var den stora orsaken.