Hahl Bundy: Vi kan väl dra till med en gammal klassisk klyscha, ett dåligt genrep ger en fantastisk premiär!
Inlägg: 1276326
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå-Timrå IK
mikenomad: Eller en annan klyscha, som vissa skribenter verkar dra full nytta av: Det är aldrig för tidigt att ge upp!
Sv: Skellefteå-Timrå IK
mikenomad: Det har jag ju redan sagt ikväll :)
Inget att gråta över det här.
Men OM det skulle hända nästa fredag....DÅ!
Inget att gråta över det här.
Men OM det skulle hända nästa fredag....DÅ!