1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1276372

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hmmm!
Vi är inte dom enda som fått pisk i genrepet.
"Bottenlaget" Brynäs slog DIF med 0-5 i Hovet!

Ni som säger att vi vunnit mot bottenlag?
Vem är det, egentligen, som tippar Brynäs och Modo i botten av ES?
Är inte Modo alltid upphaussade före seriestarten??

Nu är inte jag skrockfull men många har ju sagt:
"Höhöhö!!! En bra försäsong betyder en dålig säsong"

Om man ska se till det så var det väl tur att vi torskade nu då?

En jäkla tur var det ju!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.