Inlägg: 1276541
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Precis! Snacka om skilda världar. Antingen så tycker Anrell det är helt normalt att modo blir 8:a och sen torskar i kvarten (då han sa att skräll inte är att räkna med) Själv tycker jag slutspel för modo efter dessa år är lite små vibbar på skräll spec med challe i rodret. Eller så har ros höjt medelbetyget så det bara stänker om det. Det kan ju även förklara varför vi ligger på 9:e plats och att inte brynäs har blivit tippat än.
Konstigt var det iaf....
Konstigt var det iaf....
Sv: Apropå nånting...
..så verkar det inte vara nån som har noterat detta.
TT har somnat tidigt idag, tror jag.
TT har somnat tidigt idag, tror jag.
Om 2 av dom säger detta i ABTV betyder det då att det är Ros som tippar dom som 2:a eller 3:a för att det ska bli en 8:e plats i deras tabell? Genomsnittligt menar jag.
Jag har svårt att begripa hur resonemanget har gått tidigare när dom säger som dom gör i TV.