Timrå riskerar att inte få vara med.
Inlägg: 1276595
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: personligen så skiter jag i europa ligor och annat tjafs ..upphör elitserien så kommer hockeyintresset dramatiskt minska .
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Oroväckande det också. Jag tror att vi i längden förlorar på att ha haft en relativt avvaktande inställning till detta. TIK skulle redan tidigt hakat på och visat framåtanda i frågan.