Inlägg: 1276610
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: 1.5 milj i eget kapital tyvärr inga rena pengar utan investerade pengar i eon
Sv: Apropå nånting...
Per HApps: HUR det ska lösas ekonomiskt vet jag inte, jag vet bara att jag tror ATT det måste lösas. Alternativet är att spjärna emot och sträva bakåt vilket sällan visat sig vara ett framgångsrecept.
If you can´t beat them, join them!
If you can´t beat them, join them!
Det kostar väl ca 5 miljoner att köpa in sig i hub ab. Vart ska man ta dessa ifrån när man sitter på 1,5 i eget kapital??