1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1276887

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Haha...Brynäsboken är skön underhållning ikväll. Ångestnivån därinne efter kvällens kölhalning mot Leksand får vår egen efter debaclet mot SAIK att likna rena klang och jubelföreställningen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Jaji, jag gick direkt in och läste i denna bok när jag såg att det hade blivit 1-7 mot Leksand. En avskräckande bok kan man snacka om där. Det har varit ganska roligt att läsa i Hammarbys fotbollsforum på Svenska Fans också under säsongen som har varit. Det kan jag lova. Här är det ju bara uppåt, tjo och tjim och klackarna i taket i jämförelse... : )

Fast Brynäs har ju 12 SM-pokaler i prishyllan. Vad fan har de att klaga på egentligen?

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...