Glöm inte att dom låg sist i tabellen tills tjeckerna kom förra säsongen, dom klarar sig utan dom vilket som ;O
Inlägg: 1277891
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Åkerblom i 6e: Förra året hade dom Mårtenssons 19+44 poäng, det har dom inte i år.