mikenomad: Varför inte pröva med att bara vara ärlig istället för att ägna sig åt kvalificerat skitsnack. Men att vara ödmjuk har aldrig varit Stockholmarnas starka sida...
EDIT: Ett lag som enbart ställer upp med fem man på blå och slår ifrån sig utan att ha en egen spelidé har inget i Elitserien att göra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
EDIT: Ett lag som enbart ställer upp med fem man på blå och slår ifrån sig utan att ha en egen spelidé har inget i Elitserien att göra.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar