Har funderat på en sak. När Robban lade av diskuterades det om hur klubben borde hedra honom. Några tyckte att hans tröja borde hänga i taket. Jag var emot det. Jag minns inte hur tydligt jag påpekade varför dock. Anledningen varför är för att jag anser att det finns andra spelare som ligger före på tur.
Ett sånt namn är Eje Lindström (ni med bättre koll än mig kan säkert föreslå andra värdiga namn). Jag tycker faktiskt att Eje är värd att hedras på det sättet. Det skulle ju vara positivt på flera sätt tycker jag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har funderat på en sak. När Robban lade av diskuterades det om hur klubben borde hedra honom. Några tyckte att hans tröja borde hänga i taket. Jag var emot det. Jag minns inte hur tydligt jag påpekade varför dock. Anledningen varför är för att jag anser att det finns andra spelare som ligger före på tur.
Ett sånt namn är Eje Lindström (ni med bättre koll än mig kan säkert föreslå andra värdiga namn). Jag tycker faktiskt att Eje är värd att hedras på det sättet. Det skulle ju vara positivt på flera sätt tycker jag.