1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1278308

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Timrå Icon: Jajjamen.Själv sitter jag på lokalpuben härnere mitt i indianterretoriet
iförd matchtröja och en bägare med lite kall maltdryck,ska bli spännande.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
"Experterna" är ense;

Challe Berglund;
"DAGENS DRAG
Real Frölunda mot försäsongens bästa lag, Timrå. Det blir en rolig match. Timrå saknar några skadade spelare medan Frölunda värvat en ny back för skadade Bäckman. Timrå är alltid svårslaget på hemmaplan men oddset på Frölunda känns intressant. 2,70 och det är bra spelvärde i det."

Tobias Holm;
DAGENS DRAG
Jo, jag vet hur det kan låta i Timrås hockeylada en måndag 19.00. Och nu har klubben lyckats lösa en fredagspremiär 21.00. Ska bli spännande att se vad nya tränarduon Johansson/Eriksson kan göra. 2,30 betalar en hemmaseger mot Frölunda. Den fulltankade hemmapubliken tillåter inget annat.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...