Undrar om dina bröder i Modoboken vet om att du har svikit dem.
Men jag förstår om du skäms för att kalla dig Modoit offentligt, dessutom så hänger du ju lika mycket i Timråboken som i Modoboken, så du börjar kännas rätt assimilerad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
De? Har du avsagt dig dina klubbfärger?
Undrar om dina bröder i Modoboken vet om att du har svikit dem.
Men jag förstår om du skäms för att kalla dig Modoit offentligt, dessutom så hänger du ju lika mycket i Timråboken som i Modoboken, så du börjar kännas rätt assimilerad.