Blizzard: jasså de tycker jag inte, ingen äger någon.
Inlägg: 1278701
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
lu93rowa:
"Btw, att en 17:åring slår skogs är alltså okej, hmm....då gör man också illa någon, som Pikken gjorde. Troll" //Blizzard
"lu93rowa: Hur ska du ha det? Är våld bra eller dåligt?" //Jacksson 71
"Btw, att en 17:åring slår skogs är alltså okej, hmm....då gör man också illa någon, som Pikken gjorde. Troll" //Blizzard
"lu93rowa: Hur ska du ha det? Är våld bra eller dåligt?" //Jacksson 71