1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1278826

Sv: Apropå nånting...
Apropå någonting så måste jag säga att jag var fullkomligt i extas hela matchen igår. Vilken vilja, vilken inställning! Känns bra att laget jobbar som en enhet igen, och att Pärssinen är tillbaks i sin gamla form igen.

Jag är väldigt stolt över Timrå IK, dom visade verkligen att det inte kommer bli kul att spela som bortalag i EON i vinter. Man markerade verkligen att man inte har i närheten av Åkerlund att göra, och att det var Timrå som bestämde.

Fortsätter man med detta spelet så kan det nå långt. Jag vågar inte säga final än, men åtminstone semi.

Kämpa på, Timrå IK!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ingen som hört något nytt angående statusen på Hirscho Härföraren?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer