1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1278856

Sv: Apropå nånting...
Tråkigt att dom hade samma intro. Det är det ända jag har att klaga på från igår.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Åkerblom i 6e: Jag tycker att den duger gott. Det är nog inte heller hugget i sten att det måste vara samma intro hela säsongen.

En annan notering var att kaffe- och korvpriset efter många år har justerats upp. Den här säsongen ska vi gå plus!


Sv: Apropå nånting...
Detta står på Frölundas hemsida, uttalat från Lillis.

"Om situationen som gjorde att Ville Mäntymaa fick uppsöka läkare säger Frölundas assisterande tränare idag:
-Vi hoppas att det blir en diskussion bland domarna om den här och liknande situationer, säger "Lillis" Lundh."

Verkar inte som att Frölunda lämnar in någon protest i alla fall.

Att Pikka kommer ha ögonen på sig från och med nu är i alla fall klart!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer