1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279232

Sv: Ståplats/klacken
pANG:

Kan till viss del hålla med, men att håna motståndare å Zebror är en del av den tändvätska till oss som står där i havet av röd-vita supportrar.
Kan tycka att " Där kan du sitta , din djävla fit,,," är att gå över gränsen när motståndar laget får en ut-visning.
Abron

Svarskommentarer

Sv: Ståplats/klacken
Oj PK är inte riktigt min grej. Låt adrenalinet rusa! Jag föredrar 11 ggr av 10 DOMARJÄVUL!!! framför "Domarn är dum, jättedum..." Fitta är dessutom ett underskattat ord.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.