Finns fler som tycker att det inte ska vara avstängning.
Inlägg: 1279686
Svarskommentarer
Sv: Pikkarainens tackling
Snoop: Jag skickade ett mail till Mikael Lundström och så här skrev jag.
Hej Mikael.
Håller på Timrå och är därmed ej opartisk i ärendet Pikkarainen men oj vad jag tycker ni är snett ute. Ska ni stämma i bäcken så undrar jag om ni inte ska ta upp frölunda spelaren som crosscheckar Pikkarainen när han ligger ner, inte bara en gång utan 2 gånger. Med avsikt att skada. MED AVSIKT ATT SKADA.
Tacksam för svar med motivering till att inte ta upp det ärendet.
Mvh
Roger
Timrå supporter
Vill ni skicka mail ni med så är hans email: [email protected]
Hej Mikael.
Håller på Timrå och är därmed ej opartisk i ärendet Pikkarainen men oj vad jag tycker ni är snett ute. Ska ni stämma i bäcken så undrar jag om ni inte ska ta upp frölunda spelaren som crosscheckar Pikkarainen när han ligger ner, inte bara en gång utan 2 gånger. Med avsikt att skada. MED AVSIKT ATT SKADA.
Tacksam för svar med motivering till att inte ta upp det ärendet.
Mvh
Roger
Timrå supporter
Vill ni skicka mail ni med så är hans email: [email protected]
Sv: Pikkarainens tackling
Har inte hängt med i tråden.
Men varför anmäler inte TIK den/det som skadade Kim????
Vill man bara vara snäll, eller?
Abron/Usedom
Men varför anmäler inte TIK den/det som skadade Kim????
Vill man bara vara snäll, eller?
Abron/Usedom
Sv: Pikkarainens tackling
Snoop: Jag har ingen aning vem det här är men han är inte Timråit iallafall.
Han är oxå upprörd.
Han är oxå upprörd.