Inlägg: 1279767
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
honhunden: Givetvis är Sonnie en spelare med en härlig karaktär. Men jag kan avslöja att det inte blir någonting som det ser ut i dagsläget. Jag sitter på så pass säker information att jag kan sticka ut hakan och dementera.
han är en underbar spelare.. =)
han sa till och med att det är Timrå eller sluta. så ska man väl inte slösa bort det eller hur, en spelare med HJÄRTA för klubben!!!