honhunden: Ni är så välkomna. Och extra kul med utsocknes supportrar. :) Jag är inflyttad norrifrån själv.
Inlägg: 1279873
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
pettsson: jag hejjar ju på timrå för att min sambo gör det, inna hejjade jag på djurgården men det pratar vi inte högt om.. =) det var det dummaste jag gjort i hela min liv tror jag. haha
min sambo är ju uppifrån men jag är en riktig östgöte som älskar att se linköping få stryk av timrå.. =) ses i morgon!
min sambo är ju uppifrån men jag är en riktig östgöte som älskar att se linköping få stryk av timrå.. =) ses i morgon!