1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1280412

Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: tror inte det är för illa utan att vi helt enkelt ska ha en till bra forward.

Varför skulle dom annars skriva på sidan "Klart är också att Alexander Larsson och Pär Styf inte spelar. Frågetecken sätter vi för Kim Hirschovits och Daniel Corsos medverkan i matchen."
Om Hirso skulle vara helt pajj tycker jag dom borde skrivit ut honom som en som helt klart missar matchen.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Blizzard: Näe för TIK är ju kända för att alltid köra med raka puckar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.