Sonnie måste vara den enda spelaren i TIKs historia med så bra hockey kvaliter som vi bara kan sitta och dissa i flera månader och han bara väntar. Helt sjukt av sonnie egentligen.
Inlägg: 1280644
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jag ska erkänna att jag gick bananas över Tidningsankan igår om Sonnie.
Men efter några timmar så var jag tillbaks till det stadiet som jag var innan.
Linkans uttalanden o den kalla attityden som verkar vara från Timrå håll gentemot Sonnie, talar för att han inte kommer.
Jag är riktigt besviken på att man inte jobbar tillräckligt o ens förhandlar med honom.
Skitdåligt, riktigt uselt faktiskt.
Hur länge tänker Sonnie vänta på att få besked?
Inte länge till, tror jag!
AGERA LINKAN!!!1!!1!!
Men efter några timmar så var jag tillbaks till det stadiet som jag var innan.
Linkans uttalanden o den kalla attityden som verkar vara från Timrå håll gentemot Sonnie, talar för att han inte kommer.
Jag är riktigt besviken på att man inte jobbar tillräckligt o ens förhandlar med honom.
Skitdåligt, riktigt uselt faktiskt.
Hur länge tänker Sonnie vänta på att få besked?
Inte länge till, tror jag!
AGERA LINKAN!!!1!!1!!
Redigerad kommentar