Timrå Icon: "Det här borde jag ju pinsamt nog ha koll på men måste fråga ändå; är det "bara" seriematcher man avstängs ifrån? Träningar samt träningsmatcher får man deltaga i fast man är avstängd eller....?"
Pikken blev ju avstäng för slagsmål tidigare iår - i en träningsmatch, han fick inte vara med matchen efter.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pikken blev ju avstäng för slagsmål tidigare iår - i en träningsmatch, han fick inte vara med matchen efter.